Nederlandstalig Amateurnet 40 jaar!

Nederlandstalig Amateurnet 40 jaar!

New postby DIGteam on Fri Aug 15, 2008 8:15 am

Op 2 augustus 1969 starte het Nederlands talige amateurnet, dit betekend dat dit net 40 jaar draait op 2 augustus 2009. 40 jaar een netje draaien en dat ook nog elke dag is niet zomaar iets.

Sponsoren - Donateurs:
Nee het NtA-Team is niet op zoek naar sponsoren voor het NtA-net dat we dagelijks kunnen beluisteren, echter voor het 40 jarige jubileum zullen wel de nodige kosten gemaakt moeten worden. Denk hierbij aan de special event call die aangevraagd moet worden, er zullen QSL kaarten en/of lintjes gedrukt moeten worden met een mogelijke ontmoetingsdag.

Dat er iets geregeld moet worden voor dit 40 jarige jubileum is wel duidelijk, alle voorbereidingen zijn al in volle gang. Sponsor kunt u worden omdat u terecht het Nederlandstalige Amateurnet een warm hart toedraagt.

Uw donatie is uiteraard van harte welkom hoe klein deze ook is, de spreuk alle kleine beetjes helpen kent iedereen wel. En waar kunnen de zakken geld naartoe ?

Fortis rek nr: 63 09 84 689
t.n.v. Stichting Maritieme Evenementen te Lith
IBAN: NL37FTSB0630984689 - BIC: FTSBNL2R
Papierform: NL37 FTSB 0630 9846 89
DIGteam
Beheerder
Beheerder

Re: Nederlandstalig Amateurnet 40 jaar!

New postby PA3FBL on Thu Feb 05, 2009 11:59 pm

Ik zal eens kijken of ik nog wat klein geld heb in de oude sok voor dit 40 jarige jubileum, en ik zal me zeker inmelden en een uurtje of 5 vol praten als dat nodig is :-). Voor het NtA-team veel suc6 met de voorbereidingen waarvan ik weet dat ze in volle gang zijn.
The psychiatry saying to me:
You don't take responsibility for your own actions.
i said OH, and WHOSE FAULT IS THAT !
--
Amateur groeten Gerry.
PA3FBL
Beheerder
Beheerder

Re: Nederlandstalig Amateurnet 40 jaar!

New postby DIGteam on Sun May 03, 2009 4:39 pm

Op 2 augustus 2009 bestaat het Nederlandstalig Amateurnet (NtA-net) 40 jaar.
Die gebeurtenis willen de net-leiders van het NtA-net niet ongemerkt voorbij laten gaan.

De NtA-net leiders zullen om het 40 jarig bestaan te vieren actief zijn met de special call PA40NtA, dit
gedurende de periode zondag 26 juli 2009 tot zondag 2 augustus 2009.
Verbindingen met PA40NtA kunnen gemaakt worden in de reguliere uitzendingen van het
Nederlandstalig Amateurnet die dagelijks om 18:30 lokale tijd in de 80 meter amateurband
op 3603 kHz gehouden worden.

Op zondag 2 augustus, de jubileum dag zullen de huidige & (oud)-netleiders met deze speciale
call PA40NtA actief zijn tussen 07:00 uur en 24:00 uur lokale tijd.

Alle verbindingen gemaakt met PA40NtA zullen met een mooie QSL kaart bevestigd worden.
Uw deelname (door in melden) aan dit "net" wordt zeer op prijs gesteld. Ook luister amateurs
kunnen een QSL-kaart ontvangen, om zo'n QSL-kaart te ontvangen, stuur dan een gedetailleerd
ontvangst rapport naar het volgende E-mail adres: Image

Met vriendelijke amateurgroeten.

Het NtA-Team.
--------
p.s.

Beste medewerkers van vele amateur afdelingen, website beheerders en
redactie leden van amateur rondes die landelijk op de vele amateurbanden
te ontvangen zijn.

Vriendelijk verzoek het bovenstaande bericht te verspreiden.
DIGteam
Beheerder
Beheerder

Return to Nederlandstalig Amateurnet (NTA-net)